Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Έ έ έρχεται!!!!!!

Όταν έχεις κάτι να περιμένεις δυο πράγματα μπορούν να συμβούν.
Ή που οι μέρες θα περνούν πολύ γρήγορα, ή θα σου φαίνεται πως ο χρόνος έχει σταματήσει έτσι απλά για να σου σπάσει τα νεύρα!
Όταν όμως έχεις κ ά π ο ι ο ν  να περιμένεις τα πράγματα γίνονται πιο πολύπλοκα..

Αυτός που περιμένω εγώ είναι ένας άντρας μυστήριο..κυριολεκτικά.
Και αυτό γιατί δεν τον έχω δει ακόμα από κοντά..
Τον έχω δει σε φωτογραφίες η αλήθεια είναι αλλά τον αδικούσαν λιγάκι γιατί δεν φαινόταν 100% η ομορφιά του.

Αλλά ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή...

Ένα τηλεφώνημα της αδερφής μου κάποιους μήνες πριν με έκανε να ενθουσιαστώ μαζί του.
Μου είπε ότι θα ξετρελαθώ όταν τον γνωρίσω αλλά θα πρέπει να έχω υπομονή..
Όπως καταλαβαίνετε δεν μπορούσα να βρω ησυχία και δεν άφηνα και την Νάντια (  η μονάκριβη-μικρή μου αδερφή)  μαζί με μένα να ησυχάσει!!
Κάθε μέρα την έπαιρνα τηλέφωνο για να μαθαίνω νέα του. Αν της έστειλε κανένα μήνυμα για να μην ξεχάσουμε την ύπαρξη του, αν του μίλησε για μένα και πως αντέδρασε και τόσες άλλες απορίες!!
Ο καιρός περνούσε και εγώ μάθαινα κι άλλα για εκείνον.
Για παράδειγμα ότι δεν του αρέσει το πορτοκάλι ενώ λατρεύει την σοκολάτα!!
Θα μου πείτε σε πολλούς συμβαίνει αυτό..ναι αλλά είμαι σίγουρη ότι δεν κλωτσάνε όλοι όταν πίνουν φυσικό χυμό επειδή δεν τους αρέσει!!!!!!!
Σε ότι αφορά την μουσική πάλι δεν έχει ιδιαίτερες προτιμήσεις.Ακούει τα πάντα μιας και ακόμα δεν έχει επιλογή.
Ίσως να ακούει λιγότερο λαϊκά αλλά κανείς δεν είναι τέλειος..!!

Η συνάντηση μας λοιπόν έχει κανονιστεί μέσα στον επόμενο μήνα..

Και επειδή είναι ντροπαλός θέλει να είναι και η Νάντια μαζί μας στην πρώτη μας αυτή επαφή.
Εκείνη θα με πάρει τηλέφωνο και θα μου πει ώρα.
Γιατί το μέρος το γνωρίζουμε ήδη.
Είναι το μαιευτήριο που έχει επιλέξει να κάνει την εμφάνιση του ο άντρας της ζωής μου, ο ανιψιός μου!!!
Είμαι ερωτευμένη μαζί του.
Τον αγαπώ τόσοοοοο πολύ κι ας μην τον έχω κοιτάξει ακόμα στα μάτια!
Μα πιο πολύ αγαπώ τη μαμά του που με κάνει να νιώθω περήφανη μου είναι αδερφή μου..
Και θέλω να την ευχαριστήσω για όλα όσα έχει κάνει για μένα και πιστέψτε με είναι πολλά!!

Σ αγαπάω Ντάντα μου!!

Υ.γ. Όταν γεννηθεί ο μικρός θα σας έχω νεότερα για την σχέση μας..
        Μέχρι τότε stay tuned!!!!




10 σχόλια:

  1. Αχ τι ωραία προσέγγιση..
    Αντε αντε με το καλο να ρθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι ωραία που είσαι πάλι η πρώτη που αφήνει σχόλιο!!!
    Ναι τον περιμένουμε πως και πως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α! Κι εμείς σε αγαπάμε! (κι εγώ και το "εσωτερικο" μου...!) ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά, πολύ μου άρεσε αυτή η ανάρτηση!! Πόσο έξυπνη, αστεία, πρωτότυπη και γλυκιά:)
    Και εγώ νόμιζα ότι θα μας πεις για προξενιό και χάρηκα! Λατρεύω προξενιά και κάνω συνέχεια! Πρώτο θύμα η αδελφούλα μου!
    Με το καλό να σας έρθει ο ανιψούλης σας που δεν του αρέσει το πορτοκάλι και τα λαικά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν σου πω ότι ήμουν σίγουρη ότι θα το σκεφτόσουν,τι θα πεις?
    Έχοντας διαβάσει την αδυναμία σου στα προξενιά ήξερα από την αρχή οτι θα σε τραβούσε!!χαχαχα
    Ένας λόγος παραπάνω που δεν είχες ιδέα για τον ερχομό του ανιψιού μου και τσουπ!!Να τη η Δήμητρα!!
    Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και να είσαι σίγουρη πως αν χρειαστώ βοήθεια για προξενιό θα σου χτυπήσω την πόρτα!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή