Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Αν.. Άννα... Ανάσταση....

Είμαι σίγουρη ότι αρκετές αλλά και αρκετοί από εσάς (μια από αυτούς κι εγώ) όταν είδαμε σε trailer πως ο Παπακαλιάτης βγάζει καινούρια ταινία και μάλιστα με τόσο μυστήριο τίτλο, τρέξαμε να προλάβουμε να είμαστε από τους πρώτους!

Αποτέλεσμα? Η ταινία να κόψει χιλιάδες εισιτήρια, οι ηθοποιοί να ανεβάσουν τις μετοχές τους και ο ελληνικός κινηματογράφος να ανέβει αρκετά σε μια μικρή χώρα σαν την Ελλάδα.
Μην τρομάζετε..δεν την είδα κριτικός κινηματογράφου.Είδα όμως τι μπορεί να κάνει ένα ΑΝ....

Μετά από την προβολή της ταινίας, η zoze αφού συνεχώς επαναλάμβανε κατά την προσφιλή της συνήθεια την φράση "Δεν το πιστεύω " ανάμεσα σε αποσυμφόρηση της μύτης της και σε σχόλια του τύπου "Παπακαλιάτη σε αγαπώ", άρχιζε να σχολιάζει όσα της έκαναν εντύπωση από όσα είχε δει...

Την ίδια στιγμή αναρωτιόμουν ακούγοντας την πόσα ΑΝ θα μπορούσαν να είχαν αλλάξει τη δική μου ζωή και σκέφτηκα να τα μοιραστούμε..

Αρχικά το όνομα μου...ΆΝνα!! Είδατε πως από μικρή ηλικία με κυνηγάει.
Στο παρά τρίχα γλίτωσα το βαρύ και ασήκωτο ΣουλτΑΝα της γιαγιάς. Κι αυτό γιατί ο παππούς έχοντας 4 γιους ήθελε να βγάλει το όνομα της μητέρας του μιας και κόρη δεν είχε την τύχη να κάνει!!

Τι θα γινόταν λοιπόν ΑΝ είχα θεία από την μεριά του πατέρα μου??

Καταγωγή του πατέρα μου από Χαλκιδική και της μητέρας μου από την Χαλκίδα...καμία σχέση έχω να σας πω και όσα΄έλεγε ο συγχωρεμένος ο Παπάζογλου ήταν αλήθεια!!

Ο μπαμπάς λοιπόν ΑΝαστάσης δεν μπορούσε να ζήσει μακριά από τους δικούς του και έτσι μετακομίσαμε στην Θεσσαλονίκη. Τρίτη δημοτικού πήγα εκεί και τα πράγματα ξέφυγαν από τον έλεγχο..Για λόγους πολύ πιο σοβαρούς από ασυμφωνία χαρακτήρων η ζωή μας εκεί γινόταν πολύ δύσκολη.Η μάλλον για να το θέσω καλύτερα η ζωή των θηλυκών της οικογένειας γινόταν δύσκολη. Ο ΑΝτρας που τον έλεγαν ΑΝαστάση καλά περνούσε!!
Η μητέρα μου λοιπόν αποφάσισε να πάμε για διακοπές στην Χαλκίδα-μόνο τα θηλυκά είχαν ανάγκη- οπότε και κάλεσε τους δικούς της να μας περιμένουν...

Φυσικά δεν επιστρέψαμε ποτέ...

Τι θα γινόταν ΑΝ η μητέρα μου δεν είχε κάνει εκείνο το τηλεφώνημα??

Πήρε τη ζωή της και την δική μας στα χέρια της...
Με την βοήθεια των γονιών της μας πρόσφερε όσα μπορούσε και ακόμα περισσότερα.
3 δουλειές και πίσω στο σπίτι εξουθενωμένη...
Εγώ και η αδερφή μου την ίδια στιγμή φροντίζαμε το νοικοκυριό και παράλληλα διαβάζαμε για το σχολείο..
Όταν ήρθε η ώρα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης η μητέρα μου αποφάσισε πως θα συνέχιζε να εργάζεται για να αποκτήσουμε όσα εκείνη δεν είχε καταφέρει.
Να σπουδάσουμε.

Τι θα γινόταν ΑΝ  δεν κατάφερνε να ανταπεξέλθει???

Σήμερα είμαι νοσηλεύτρια διορισμένη σε νοσοκομείο και η αδερφή μου δασκάλα επίσης διορισμένη..
Ορκιστήκαμε με 2 ημέρες διαφορά!!

ΑΝ αυτό δεν είναι ένα μεγάλο από μόνο του, οι καιροί το κάνουν να γίνει...
ΑΝ η επιβράβευση των κόπων της μητέρας μου δεν είναι αρκετή, το γεγονός ότι γίναμε κατά το κοινώς αποδεκτό "καλά παιδιά" είναι...

ΑΝ τελικά προσπαθείς σε αυτή τη ζωή κάποια στιγμή αμείβεσαι...

ΑΝ ελπίζεις και πιστεύεις σε σένα κάποια στιγμή ζεις την δική σου προσωπική ΑΝάσταση!!


Καλή Ανάσταση λοιπόν σε όλους σας με την ευχή τα ΑΝ της ζωής σας και οι επιλογές που θα κάνετε να βγαίνουν πάντα σε καλό!!!



Υγ.για να μην δημιουργηθούν εσφαλμένες εντυπώσεις θα πω μονάχα αυτό...
Καμιά φορά είναι καλύτερα να είσαι μόνος και να μιλάς με την μοναξιά σου παρά να έχεις κάποιον δίπλα σου και να μην μπορείς να μιλήσεις.
Και ο Αναστάσης δεν ήταν σε θέση να ακούσει....

7 σχόλια:

  1. Τι όμορφη ΑΝάρτηση ΆΝνα μου!!! ΑΝ δε γνώριζα τη Γεωργία, ίσως δεν γνώριζα και εσένα και το υπέροχο ιστολόγιό σου :)
    Πάντως, έχεις το ταλέντο. Keep blogging!

    Σε φιλώ και σου εύχομαι Καλή ΑΝάσταση!!!
    Ασπασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ.
      Η αλήθεια είναι ότι δίστασα λιγάκι αλλά το τόλμησα.
      Καλή ΑΝάσταση και σε σένα.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Γέλασα πολύ με την τρίτη παράγραφο απο εκει και περα ομως...
    Αννα μου έχουμε μιλήσει αρκετές φορές για τον μπαμπά σου ομολογώ όμως πως δεν ήξερα πως τον λένε Αναστάση κι οτι γιορταζει σε λίγες μέρες.
    ΣΚΑΤΑ (ξέρεις εσύ)! Η μαμά σου είναι ήρωας στο έχω πει και θα στο λέω πάντα, έκανε δυο εξαίσια παιδιά κι αυτο το κατάφερε μόνη της.
    Τα υπόλοιπα θα τα πούμε απο κοντά, φιλιά πολλά , σε αγαπώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αχ αχ..!!
      Η μαμά μου...πόσο την αγαπάω.
      Όσο για εκείνους που γιορτάζουν θα προτιμήσω τη σιωπή.
      Κι εγώ σ αγαπώ πολύ.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. ΑΝνα και βέβαια ήμουν από τις πρώτες που είδα την ταινία, και βέβαια με προβλημάτισε σχετικά με τις επιλογές που έχουμε στη ζωή μας και πώς τελικά όλα ορίζονται από μια απόφαση της στιγμής. Και ΑΝ...όλοι μας θα ήμασταν, θα κάναμε κάτι διαφορετικό..είμαστε όμως εδώ και υποστηρίζουμε ο ένας τον άλλον! Καλή ΑΝάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι επιλογές..
      Μακάρι να υπήρχε κανένα από εκείνα τα φωτάκια από νέον να μας δείχνει το σωστό!
      Αλλά δεν..
      Καλή ΑΝάσταση και σε σένα με χαμόγελα και θετικές σκέψεις!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Ξεκινώ λέγοντας ότι την αδελφή μου την βάπτισαν ΣουλτΑΝα και το φέρει βαρέως:) Ευτυχώς τη φωνάζουν Τάνια!!!
    Δεν την είδα ακόμα την ταινία. Ειναι στο πρόγραμμα. Η αλήθεια ειναι πως δεν εχω σκεφτεί ποτέ "τι θα γινόταν αν " γιατί δεν θέλω να μετανιώνω για πράγματα που έκανα ή δεν έκανα. Ήταν επιλογές μου. Οι επιλογές μας μας έφεραν ως εδώ.
    Στην δική σου περιππτωση, οι επιλογές της άξιας και δυναμικής μανούλας σου σας έκαναν δυο σωστούς ανθρώπους. Όταν γίνεσαι γονέας, σκέφτεσαι ακόμα πιο σοβαρά και ώριμα και δεν χωράνε αυθαιρεσίες και επιπολαιότητες στις επιλογές σου. Δεν είσαι πια μόνος.
    Εύχομαι από εδώ και πέρα να μην χρειαστεί να αναρωτηθείτε ποτέ "αν". Η μανούλα σου σας έφερε ως εδώ. Έχετε ήδη πάρει το τιμόνι της ζωής σας.
    Χριστός Ανέστη ΑΝνούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή